niedziela, 20 marca 2016

"Recenzja" Sierpień w hrabstwie Osage

Komedio-dramat z 2013 roku. Tajemnicze zniknięcie ojca staje sie dla córek i ich chorej na raka matki początkiem pojednania po latach konfliktów oraz rozłąki(ale tylko przez moment). Film trochę o patologicznej rodzinie; matka narkomanka, ojciec z "depresją" i agresja córek wobec matki oraz siebie na wzajem.
Film od razu nie podpadł mi do gustu, może dlatego że poczytałam kilka słabych opinii i obejrzałam go urywkami. Dopiero za drugim razem, gdy na "spontana" kupiłam płytę z filmem zrozumiałam sens tego filmu. Rodzina jak już mówiłam jest troszku nie normalna. Poszukują oni na początku ojca i męża, który niestety nie odnajduje się żywy. Powoli wychodzi, że Violet(matka i żona) znalazła list gdzie było napisane kiedy to zrobi i jak ona przyjdzie do niego dzień wcześniej w umówione miejsce, nic sie nie stanie oraz wróci cały do domu. Między innymi, także matka zostaje powalona na ziemię przez córkę, co możecie widzieć na zdjęciu obok lub wyżej(zależy jak tobie się wyświetli drogi czytelniku). Film posiada zabarwiony sarkastyczny humor i może tez to do mnie od razu nie przemówiło, ale później zrozumiałam cały ból i prawdę zawartą w nim. Momentami wzruszający, śmieszny i poruszający oraz warty obejrzenia.
Reżyserią zajął się John Wells, a scenariuszem Tracy Letts. W rolach głównych Meryl Streep i Julia Roberts, a w pozostałych; Ewan McGregor, Julianne Nicholson, Juliette Lewis, Margo Martindale, Chris Cooper i Abigail Breslin. Polecam ten film mimo mojego pierwszego rzutu okiem na niego, ale musisz drogi filmowcu obejrzeć go całego bez przewijania!


amerykański trailer

Pozdrawiam i zapraszam na seans~ Poszukiwaczka Filmów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz