sobota, 19 marca 2016

"Recenzja" Muppety: Poza prawem

Familijna komedia muzyczna z 2014, dla każdego małego i dużego odbiorcy. Podczas światowego tournée Muppety zostają wplątane w międzynarodową aferę kryminalną. Stoi za nią Constantine – znany złodziej diamentów i sobowtór Kermita.


Muppety to moje najlepsze postacie z dzieciństwa. Muppety i postacie z ulicy sezamkowej od zawsze mi się podobały. Więc jak się dowiedziałam, że wyjdą kolejne 2 filmy pomyślałam, a czemu nie wrócić do dzieciństwa?


Moimi ulubionym małym zwierzątkiem z dzieciństwa jest żaba i może dlatego polubiłam serię muppet'ów. Jest to idealny film przy, którym można pośmiać się wraz z rodziną czy przyjaciółmi. Fani muppet'ów będą pewnie zawiedzeni sprawą zaślubin panny Piggi i Kermita (nie chodzi o sam ślub a o jego finał, albo o jego brak). Muppety to jedyny bezpieczny bajko-film, który możecie puścić swoim dzieciom i z którego oczywiście coś wyciągną. Film mega mi się podobał ze względu sentymentalnego i ogólnie. Może jestem jedyną nastolatką, która kończąc gimnazjum interesuje się takim filmem, no cóż to nie moja wina, że świat się zmienia(chodzi o to, że to wydaje się dziwne wśród moich rówieśników). Kocham wszelkie kino; stare czarno-białe filmy, dobre nowe kino, komedie, dramaty mogłabym wymieniać tak bez końca, ale po co znacie gatunki filmów. Muppety to niewiarygodny film pełen przygód. Każdy film dodaje coś nowego i niespodziewanego. Jest to jeden z moich ulubionych "bajko-filmów" jakie mogłam dotąd obejrzeć.


Reżyserią zajął się James Bobin, a scenariuszem on i Nicholas Stoller. Aktorów i ludzi grających siebie jakich możemy tam podziwiać nie jest z byt wielu a oto kilku z nich: Ricky Gervais, Ty Burrell, Tina Fey, Tony Bennett, Hugh Bonneville, Celine Dion, Lady Gaga, Ross Lynch. Głosami amerykańskiej jak i polskiej wersji się nie zmienili.
polski zwiastun

Manamana! Pozdrawiam i zapraszam na seans!~ Poszukiwaczka Filmów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz